torsdag 12 november 2009

Jag är frälst Messiah!


Sitter och febrilt letar efter något videoklipp med Messiah Hallberg, en stand up komiker precis i min stil. Han medverkade i comedy fight club förra veckan, och med sin vita sliskiga kostym och backslick är han fantastiskt rolig med sina icke politiskt korrekta skämt om vårt samhälle, på riktigt bratvis :)


I övrigt så har jag varit ute och lubbat idag, och blev totalt slut...flåsar lite fortfarande och var tvungen att ta astmasuget flera ggr, så nu är jag helt skakig och kan knappt hålla i min glögg-kopp.

Fick ett mycket trevligt samtal idag, och ska iväg på en audition i nästa vecka, och testa en dubbningsroll för en film, spännande. Hoppas jag får den, för att dubba är vansinnigt roligt :)


Längtar i övrigt till helgen då jag och Cliff ska till Stockholm och träffa vänner, bo på hotell och se teater, Den tappre soldaten Svejk, gå in här och kolla på deras hemsida, väldigt snygg affisch förresten http://www.tribunalen.com/
Det var längesen jag var på Tribunalen nu, måste ha varit när dom gjorde Heliga Johanna från slakthusen...nån gång när jag bodde i storstaden, alltså 97-99...


2 kommentarer:

  1. Härligt! När åker ni? Imorgon? Ser fram emot att läsa om ert lilla äventyr ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Vad kul att ni hade det bra i Sthlm!
    Hur gick det med dubbningen? Nu måste vi ses snart så du kan uppdatera mig!!!
    Han är för övrigt världens roligaste komiker typ, sket ner mig av skratt, så härligt dryg också :D
    Puss!!!

    SvaraRadera