söndag 7 mars 2010

Kattlåda och akvarium på arslet


Snaaaark...har tagit mig både en och två gubblurar idag...inte för att jag slitit som ett djur och varit duktig på nåt sätt...nej jag har helt enkelt varit på kalas. Och dum som man är så stjälper man med glädje i sig allt som bjuds...vitt vin, rött vin, rom och champange...härlig blandning, eller hur? Kattlåda idag.

Fina mamma har varit på besök här hos oss också. Mycket mysigt. Det har varit mycket god mat och dryck, en hel del shopping och jag har blivit bortskämd och fått en tjusig singoallatop och ett par moccastövlar, trevligt!

I övrigt så har jag ju också halkat omkull i min trappuppgång av sten. Landade på ländryggen och arslet, ont som satan gjorde det, och vore det inte för att jag är så pryd så skulle jag lägga ut en bild här på bloggen så att du fick se. Tror du skulle skratta gott om du är lagd åt det skadeglada hållet. Mitt 20 centimeters-blåmärke är format som en fisk, och med tillhörande blåmärken på ryggen formade som vasstrån dröjer det väl inte länge innan jag har ett helt akvarium där bak...för jag lär väl snart falla omkull igen, klantig som jag är!

2 kommentarer:

  1. Kattlåda... Du är ju galen. Bara därför... Gå in hos mig och hämta lite saker.

    SvaraRadera
  2. Stackars Helena!!Vi ses imorgon gullunge!<3

    SvaraRadera