onsdag 24 mars 2010

Shopping


Tjoho!
Har varit och jobbat nu på morgonen, och sen blev det en snabb tur på sta´n.
Hittade två par treggings, dvs leggings med jeansliknande tyg.
Perfekt för människor som vill ha stuprörsjeans men har en kropp som jag, eller bara inte har långa gasell-ben.
Med min runda mage och iprenplatta till arsel i kombination med korta taxben sitter dom som en smäck!

Och när jag hittar nåt bra i byxväg, då köper jag minst ett par till. Tjusigt till höga stövlar och en snygg tunika eller skjortklänning!
Blev en oversize-top också. Hela paketet för 400 spiekos!

2 kommentarer:

  1. Jättesnygga!! =)
    Jag håller med dig. Vissa av oss är inte skapta för att kunna ha riktiga stuprörsjeans. Men jag tackar gud för dessa leggings! =) Älskar dom! Och jag hoppas dom kommit för att stanna!
    Kramis =)

    SvaraRadera
  2. En får tacka! Riktigt snyggt tycker jag, testade med högklackade stövlar när jag kom hem, och det såg riktigt stiligt ut.
    Ett par örhängen och en scarf till det så är man partyklädd! Spring och köp! 149 kr / st
    Kram

    SvaraRadera